Maciej Jordan Maciej Jordan
135
BLOG

Proszę o litość

Maciej Jordan Maciej Jordan Kultura Obserwuj notkę 0

Szanowna redakcjo, pisałem już, że nie podoba mi się nowa forma salonu24, ale wy jesteście tu szefami i taka była wasza decyzja, choć żal i smutek pozostał wielki. Postanowiłem jednak tutaj pozostać, dlatego błagam, zróbcie coś z tymi koszmarnymi zdjęciami na cały ekran. Miejcie litość i nie raczcie blogerów facjatami tych wszystkich indywiduów, załganych polityków i jawnych zdrajców. Niedobrze robi się od patrzenia na coś takiego. Mnie się zbiera na wymioty. Tak mam. Wystarczy, że wszystkie telewizje i mainstreamowe portale eksponują te mordy, wy moglibyście to ograniczyć, a przynajmniej pokazywać w małym formacie. To taka moja prośba, która pewnie będzie wołaniem na puszczy, ale skoro zdecydowałem się pozostać w Salonie24, musiałem o tym napisać.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura